آرتین کوچولوی ماآرتین کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

آرتین نبض زندگی

انتظار اومدنت

1392/11/16 21:45
نویسنده : مامان مینا
245 بازدید
اشتراک گذاری

آرتینم وقتی تو، توی شکم مامانی بودی من و بابایی اسمت انتخاب کردیم. ما اسمهای خیلی زیادی انتخاب کردیم، اما چون من و بابایی میخواستیم اسم شما ایرانی و با معنی باشه از بین همه ی اسمهای قشنگ ما اسم آرتین رو برای شما انتخاب کردیم. آرتین به معنی پاک و مقدس، دانا و زیرک هست و اسم هفتمین پادشاه ماد هست. عزیزجونم امیدوارم وقتی بزرگ شدی از اسمی که مامان و بابا برای شما انتخاب کردن راضی باشی.

zwanger13.gif

عزیزم، پسرم، جونم، انتظار اومدنت قشنگترین انتظاری بوده که تا بحال تجربه کردم. من هرلحظه منتظر تکون خوردن تو در وجود خودم بودم. ماه آخر یک شب که حالم بد بود تو نزدیک به 4 ساعت تکون نخوردی و من و بابا از نگرانی حالمون بد شده بود. بابایی هر چند دقیقه یکبار از من سوال می پرسید: تکون نخورد؟ منم با ناراحتی سرم به علامت نه تکون میدادم. ساعت 8 شب رفتیم بیمارستان اونجا صدای قشنگ قلبت شنیدیم و خیالمون راحت شد.

 zwanger62.gif

من و بابا وقتی تصمیم گرفتیم بچه دار بشیم برای بهتر شدن شرایط نگهداری از تو محل زندگیمون تغییر دادیم. شغل جدید بابا تغییرات زیادی توی زندگی ما داد. من و بابا که تا بحال از هم دور نشده بودیم بخاطر تو مجبور شدیم بعضی وقتها از هم دور باشیم تا بتونیم آینده بهتری برای پسر گلمون بسازیم. وقتی بابا از ما دور بود من خیلی دلم واسش تنگ می شد ولی مجبور بودم بخاطر تو عزیزدلم تحمل کنم. 

zwanger19.gif

روزی که تو به دنیا اومدی بابا رفته بود شهرستان سرکار وقتی بهش زنگ زدم گفتم که بیمارستانم کارش نصفه کاره گذاشته بود و برگشته بود. وقتی تو به دنیا اومده بودی بابا هم رسیده بود. چقدر دلم براش تنگ شده بود وقتی دیدمش همه دردها و ناراحتی هارو فراموش کردم.

        zwanger1.gifzwanger6.gif

خدای مهربونمون تورو توی زمستون به ما هدیه داد. ما برای داشتنت خیلی ازش ممنونیم. تو زیباترین، باارزشترین، باشکوه ترین و دوست داشتنی ترین هدیه برای ما هستی.

520.gif

تو حالا پیش ما هستی و ما عاشقانه دوستت داریم.

654.gif

پسندها (2)

نظرات (3)

ramila
9 مرداد 93 3:35
هنوز تو فکرم که چرا اسمتو چنار نذاشتن عمه!!!
مامان مینا
پاسخ
خودمم نمیدونم
مامانی اریان
3 اسفند 93 17:17
سلام خوبین چه خبر چرا همه مطالب رو رمز دار کردین وای به من رمز نمیدین اصلا نمیتونم به خودم بقبولونم که دیگه نباید ارتینمو ببینم به من رمزو نمیدید؟
مامان مینا
پاسخ
سلام مامانی آریان گل... البته که بهتون رمز میدیم واستون خصوصی گذاشتم
مامان کارن( رزیتا )
4 اسفند 93 8:27
سلام مینا جونم خوبی آرتین عزیزم خوبه وبلاگتون رمزدار شده منم رمزندارم
مامان مینا
پاسخ
سلام رزیتا جان... رمز براتون خصوصی گذاشتم